Garantie en klachten

Op deze pagina geven wij informatie over onze garantie en de klachtenprocedure

Garantie

Het aanvragen van een huishoudelijke hulp valt onder de uitzonderingen van het herroepingsrecht. Wanneer je bij ons een hulp aanvraagt, heb je te maken met een dienst die voor jou 'op maat' wordt gemaakt. Wij gaan namelijk aan de hand van de door jou opgegeven eisen en wensen op zoek naar een geschikte hulp. Daarnaast geef je ons toestemming om direct voor je op zoek te gaan naar een geschikte hulp, waardoor de dienst die wij je aanbieden direct start na de aanvraag. Mocht de aangeboden huishoudelijke hulp niet aan de door jou opgegeven eisen voldoen? Dan gaan wij voor je op zoek naar een geschiktere hulp. 

Klachtenprocedure

Klachten over de (afhandeling) van de aanvraag dienen direct na het ontstaan van de klacht via het klachtenformulier van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl te worden ingediend. Wij proberen binnen veertien dagen na ontvangst van de klacht contact op te nemen. Ook is het vanaf 15 februari 2016 mogelijk om klachten te melden bij het ODR platform van de Europese Commissie wanneer de klacht nog niet ergens anders in behandeling is genomen.

Vaste huishoudelijke hulp

We sturen je de gegevens van een hulp die aangeeft bij jou te willen werken. Jullie maken zelf afspraken wanneer en hoe vaak de hulp komt schoonmaken. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er telkens iemand anders bij je thuis komt. Een vaste huishoudelijke hulp weet na een tijdje precies hoe ze bij jou in huis moet schoonmaken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je schoonmaakster bij je past. Dan is het onmisbaar dat je altijd dezelfde hulp in huis hebt.

Gecertificeerde huishoudelijke hulp

Onze huishoudelijke hulpen hebben een schoonmaakcertificaat. Zodra hulpen zich bij ons inschrijven, volgen ze een training. Na het afronden van de training mogen ze als schoonmaakster (m/v) aan de slag. Bij deze training leren onze huishoudelijke hulpen de basis van het schoonmaken. Daarnaast leren ze bijvoorbeeld hoe ze hun gewerkte uren moeten factureren.

Fonds voor schade door de hulp

Wij bieden een uniek fonds voor schade. Het gaat hierbij om schade die is veroorzaakt door je huishoudelijke hulp tijdens het schoonmaken. Als je eigen verzekering de schade niet (volledig) dekt of als je eigen risico moet betalen, schakel je ons fonds in. Bij schade kun je bijvoorbeeld denken aan een afstandsbediening die van tafel is gestoten of een omgevallen spiegel.

Gratis nieuwe schoonmaakster (m/v)

Onze insteek is dat de huishoudelijke hulp lang bij je blijft werken. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin jouw schoonmaakster of schoonmaker eerder stopt dan verwacht. Wij gaan dan direct op zoek naar een nieuwe hulp. Hier betaal je geen extra toeslag voor, deze garantie is onderdeel van ons schoonmaakabonnement.