Ervaringen van onze klanten
Gemiddelde Score 7.4
Video Reviews
Heer of mevrouw
Heer of mevrouw
Heer of mevrouw
Heer of mevrouw van Alphen
Heer of mevrouw Van den Bergh
Heer of mevrouw Kuilman
Heer of mevrouw Westerweel
Heer of mevrouw Bessems
Door Mieke van Veelen uit Austerlitz op 10-01-2020
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Geen mogelijkheid om fatsoenlijk te communiceren. Kreeg aanmaningen via de mail die ik niet kon inzien en daarna was meteen een incassobureau ingeschakeld. Maar ik heb nog steeds geen huishoudelijke hulp!
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Naar aanleiding van uw aanvraag hebben wij op korte termijn een hulp aan u voorgesteld. U heeft vervolgens aangegeven nog geheel geen gebruik te willen maken van onze dienstverlening, ondanks dat u zelf een zoekopdracht bij ons had ingediend. Wij gaan dan altijd gelijk voor u opzoek. Bij het voorstellen van de eerste hulp ontstaat de bemiddelingsfactuur. Dat u vervolgens zelf uw opdracht wenst uit te stellen, betekend uiteraard niet dat u de factuur niet betaald dient te worden. Deze heeft via e-mail ontvangen en was ten alle tijden zichtbaar in uw account. Daar de betaling uitbleef, hebben wij u 3 herinneringen toegezonden en 1 aanmaning en daarna is inderdaad de factuur doorgezet naar incasso, daar er ondanks de vele herinneringen alsnog niet tijdig is betaald. Wij hebben vervolgens wel een tweede hulp voorgesteld, daar u wel weer wenste opzoek te gaan naar een hulp. Aan deze hulp bent u ook nog steeds gekoppeld.
Door Petra uit Ridderkerk op 09-01-2020
Dienstverlening site:
(Goed)
Omschrijving site:
Al hee snel een voorstel voor een hulp die na een prettig gesprek ook gelijk gestart is. Nog te kort om echt ketamine te zeggen maar de start is veelbelovend. Mijn gemailde vraag werd snel beantwoord door de organisatie. De sites vond ik eerlijk gezegd niet zo betrouwbaar overkomen maar gelukkig bleek dat wel het geval.
Door anonymous uit Dieren op 05-01-2020
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
Prima om zo bij elkaar gebracht te worden, echter geeft nergens garantie dat de werkster werkelijk haar inkomsten opgeeft en de kosten voor het factureren en bemiddelen vind ik onnodig hoog.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
De hulpen die via ons aan het werk zijn vallen onder de regeling vrijgesteld huispersoneel. Wij staan er op dat onze hulpen hun inkomsten opgeven. Hiervoor gebruiken ze dan ook het facturatieprogramma. U kunt dit zelf ook controleren.
Door de Graaf uit Roosendaal op 03-01-2020
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Meerdere kandidaten voorgesteld gekregen, maar helaas wordt er geen rekening gehouden met de vraag. Ik vraag me af wie de kandidaten selecteert en waar de kandidaten op geselecteerd worden. Bedrijf is enkel per mail bereikbaar. Meerdere keren aangegeven dat de dienstverlening niet naar wens is, maar er wordt niets mee gedaan. Dus echt zonde van het geld.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Vervelend om te lezen. Wij zijn via e-mail en telefonisch bereikbaar. Het telefoonnummer vindt u op de website. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.
Door Jolanda Nierop uit Voorburg op 31-12-2019
Dienstverlening site:
(Uitstekend)
Omschrijving site:
Makkelijk een aanvraag indienen, vlotte en efficiënte respons. Er werd snel een hulp gevonden. Regelmatige rapportage over gewerkte tijden.
Door Niet blij uit Vleuten op 30-12-2019
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Het lijkt zo mooi, grootste aanbod van Nl, geen wachtlijst (87% vindt binnen 3 dagen een hulp) en een jaar garantie. Maar! Er lijkt geen controle te zijn op de betrouwbaarheid van de hulpen. En als ik de andere reviews lees, ben ik niet de enige die hier tegenaan loopt. De eerste hulp kwam op gesprek, kwam goed over en heeft een contract getekend met 2 weken opzegtermijn bij de eerste keer dat ze kwam schoonmaken. Vlak daarna appte ze dat ze de volgende week niet meer zou komen, omdat ze een andere baan had. Natuurlijk fijn voor haar, maar wat stellen die twee weken opzegtermijn en dat contract eigenlijk voor?? Niets dus! Vervolgens durfde ze ook nog te mailen of we de factuur binnen een dag wilden betalen want ze moest ook haar rekeningen betalen, onbeschoft! De tweede hulp werd ons een paar weken later aangeboden. Neemt haar telefoon nooit op dus alleen contact via de app. Eerst geen reactie meer om een datum te plannen voor een kennismaking, dus ik gaf aan dat het niet meer hoefde, maar ze wilde toch graag komen, dus een tweede kans gegeven. Afspraak gemaakt via de app, maar ze is nooit op komen dagen. En dus zijn we weer terug bij af, nog altijd op zoek naar een hulp, maar begin er al goed klaar mee te zijn. Ja, jullie zoeken voor mij naar een hulp, en heb al gelezen dat ik niet hoef te proberen het geld voor de bemiddeling terug te krijgen, maar ik zit nog steeds zonder hulp en kan alleen maar afwachten of er weer nieuw contact komt en of iemand dan wel betrouwbaar is. Bovendien lezen de hulpen blijkbaar ons profiel niet, dus dan ga ik er ook vanuit dat ze daar niet op reageren. Waarom vragen ze anders alle gegevens na die daar allang op staan? Ik ben niet voor niets op zoek naar een hulp en betaal voor jullie diensten, dan ga ik er ook vanuit dat jullie goede mensen leveren die hun afspraken nakomen. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol houd, maar dat maakt voor jullie toch niet uit want ik heb die bemiddelingsfactuur toch al betaald....
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.
Door L. uit Voorhout op 30-12-2019
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Ik heb een hele nare ervaring met deze partij. Na een 'match' met een 17 jarige die op meer dan 45 min met het OV woont. Deze match heb ik afgewezen, gezien de leeftijd en afstand. Toch was het volgens hen een goede match omdat ik te weinig criteria had ingevuld. Ik ga geen minderjarige mijn huis in laten en 45-60 min reistijd enkele reis is te ver. De mailwissing was die volgde was zeer slecht, onprofessioneel en onaardig. Ik moest gewoon betalen en het was een prima match, ik moest maar gewoon kennis maken. Later was de mailwissing 'kwijt' maar ik kreeg wel een betalingsherinnering. Nu nog steeds geen andere match mogen ontvangen. Waar ik ondertussen niet meer op zit te wachten. Dat is dus weggegooid geld.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Hulpen die wij voorstellen zijn geheel op de hoogte van de afstand. De hulp die wij hadden voorgesteld had dan ook geen bezwaar op de reistijd. Echter had u hier wel bezwaar op en ook bezwaar op de leeftijd. Wij hebben hulpen vanaf 16 jaar. Indien u dus eisen heeft wat betreft afstand en/of leeftijd dan is het aan u deze te vermelden in uw aanvraag, anders kunnen wij hier ook geen rekening mee houden. De desbetreffende hulp hadden wij op 21 oktober al voorgesteld. Als u wenst dat wij opzoek gaan naar een andere hulp, dan dient u via uw account de hulp af te wijzen. Dit echter heeft u niet eerder gedaan dan vandaag (30 december). Wij hebben dus ook niet de mogelijkheid gehad om eerder voor u opzoek te gaan naar een nieuwe hulp.
Door Henk uit Apeldoorn op 26-12-2019
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
De eerste hulp kon pas na 1 maand beginnen, maar zegde na 2 weken af vanwege het vinden van een baan. De tweede hulp kwam tot twee keer toe niet opdagen bij het kennismakingsgesprek. Vervolgens kreeg ik een mail van izhh.nl dat ik wellicht mijn advertentietekst moest wijzigen omdat ze niemand meer konden vinden. Onzin natuurlijk, aangezien de eerste twee ook binnen een paar dagen reageerden. Uiteindelijk na meer dan 2 maanden 0 resultaat, maar gelukkig heb ik zelf iemand gevonden. Tijd om geld terug te vragen vanwege niet geleverde diensten, lijkt me zo. In de voorwaarden staat dat men voor het bemiddelingsgeld een hulp regelt die aan mijn eisen voldoet. En dat was dus niet het geval! Ik was op zoek naar een betrouwbare kandidaat en geen van beiden bleek dat te zijn. izhh.nl heeft het steeds over garantie, maar garantie waarop? Op het zoeken naar iemand die ze niet in het bestand hebben? Elk fatsoenlijk bedrijf zou tegenwoordig, zoals het hoort, geld terugbetalen wanneer men niet levert wat is afgesproken. izhh.nl niet dus vandaar deze waarschuwing voor toekomstige klanten.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij zijn nu ook voor u verder op zoek echter zijn wij geheel afhankelijk van de beschikbaarheid van de hulpen uit uw omgeving. De feestdagen spelen hierin ook een rol. Hulpen wachten vaak de feestdagen af voor het accepteren van nieuwe opdrachten. U heeft inderdaad een garantie van een jaar op het zoeken naar een hulp. Wij kunnen dan ook voor u opzoek blijven zonder extra kosten.
Door Eric Dekkers uit Almelo op 23-12-2019
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
zonder enig overleg of contact een telefoonnummer sturen van iemand, zonder te weten of die geschikt zou zijn. en meteen een rekening voor bemiddelingskosten, op zich geen probleem, maar de srevice stelt blijkbaar niet veel voor.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Onze werkwijze wordt uitgelegd op de website. U dient bij ons een zoekopdracht in en naar aanleiding daarvan gaan wij voor u opzoek. Op het moment dat wij iemand voor uw aanvraag hebben gevonden, ontvangt u de contactgegevens van de hulp. U dient dan zelf contact op te nemen met de hulp voor een kennismaking. De bemiddelingskosten betaald u eenmalig. U krijgt dan een jaar garantie. Mocht de hulp in deze periode stoppen of niet naar wens zijn, dan kunnen wij voor u opzoek naar een nieuwe hulp zonder extra kosten.
Door houbraken uit Bergeijk op 18-12-2019
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
persoonlijk contact is wel erg minium ben pas met jullie bezig.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Bedankt voor uw feedback. Wij werken uiteraard op afstand, maar via e-mail en telefonisch helpen wij u graag verder.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!
Geniet ook van het gemak van een huishoudelijke hulp (m/v) in huis
Net als 14.728 andere huishoudens
De voordelen
- Jij hebt altijd een gemotiveerde hulp
- Je beslist na 3 maanden of de hulp blijft of gaat
- De eerste 3 maanden heb je een hulp voor €15 p/u
- Vanaf dag 1 recht op het fonds bij schade door de hulp
Na 3 maanden een goede hulp gevonden?
- Wij verlagen het abonnement naar €9,95 p/mnd
- Jij betaalt jouw schoonmaaktopper €18 p/u
- Jij hebt altijd een schoon en fris huis
Vaste huishoudelijke hulp
We sturen je de gegevens van een hulp die aangeeft bij jou te willen werken. Jullie maken zelf afspraken wanneer en hoe vaak de hulp komt schoonmaken. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er telkens iemand anders bij je thuis komt. Een vaste huishoudelijke hulp weet na een tijdje precies hoe ze bij jou in huis moet schoonmaken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je schoonmaakster bij je past. Dan is het onmisbaar dat je altijd dezelfde hulp in huis hebt.
Gecertificeerde huishoudelijke hulp
Onze huishoudelijke hulpen hebben een schoonmaakcertificaat. Zodra hulpen zich bij ons inschrijven, volgen ze een training. Na het afronden van de training mogen ze als schoonmaakster (m/v) aan de slag. Bij deze training leren onze huishoudelijke hulpen de basis van het schoonmaken. Daarnaast leren ze bijvoorbeeld hoe ze hun gewerkte uren moeten factureren.
Fonds voor schade door de hulp
Wij bieden een uniek fonds voor schade. Het gaat hierbij om schade die is veroorzaakt door je huishoudelijke hulp tijdens het schoonmaken. Als je eigen verzekering de schade niet (volledig) dekt of als je eigen risico moet betalen, schakel je ons fonds in. Bij schade kun je bijvoorbeeld denken aan een afstandsbediening die van tafel is gestoten of een omgevallen spiegel.
Gratis nieuwe schoonmaakster (m/v)
Onze insteek is dat de huishoudelijke hulp lang bij je blijft werken. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin jouw schoonmaakster of schoonmaker eerder stopt dan verwacht. Wij gaan dan direct op zoek naar een nieuwe hulp. Hier betaal je geen extra toeslag voor, deze garantie is onderdeel van ons schoonmaakabonnement.