Ervaringen van onze klanten

Gemiddelde Score 7.4

Video Reviews


Heer of mevrouw

Heer of mevrouw

Heer of mevrouw

Heer of mevrouw van Alphen

Heer of mevrouw Van den Bergh

Heer of mevrouw Kuilman

Heer of mevrouw Westerweel

Heer of mevrouw Bessems
Laad meer ervaringen

Door uit Zierikzee op 29-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

2 keer een huishoudelijke hulp aangeboden gekregen die niet aan de eisen voldeed (beschikbaarheid) Binnen 3 dagen een nieuw persoon voorgesteld gekregen en de derde was een super match, ontzettend blij mee.

Door uit Dongen op 29-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Kan nog niet echt een ervaring geven aangezien mijn hulp pas een keer geweest is. Wel kan ik zeggen dat na een vervelende start net een toegewezen hulp die niet op kwam dagen ik snel weer een nieuw aanbod kreeg.

Door uit Boxmeer op 27-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Snel een hulp uit de buurt gevonden via deze website

Door uit Schijndel op 27-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Ik heb helaas dezelfde ervaring als vele anderen (en had me al ingeschreven voor dit te zien...). Er is mij driemaal een 'kandidaat' aangeboden, maar geen van de personen bleek in staat bij ons te komen schoonmaken, vanwege medische redenen, omdat ze geen vervoer hadden om bij ons te komen of omdat er simpelweg niet op onze contactpogingen werd gereageerd. Wel wordt er een rekening gestuurd en betaling verwacht, ondanks een eerdere toezegging dat ik pas hoef te betalen als er een geschikte kandidaat is aangeleverd. Meerdere malen geprobeerd om via email en telefoon tot een oplossing te komen, maar deze organisatie is niet uit op tevreden klanten, slechts op het inschrijfgeld voor het leveren van niks. Er zal wel weer een mooi antwoord op dit bericht verschijnen, maar daarmee schiet deze 'klant' niks op. Mijn advies: niet aan beginnen

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Vervelend om te lezen. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen.

Door uit Bilthovenbilthoven op 26-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Geachte mevrouw Marijanne, Dank u voor uw zeer snelle reactie. U merkt op dat mijn e-mail vervelend is om te lezen. U neemt ook niet eens de moeite om er inhoudelijk op in te gaan. Dat verbaast mij zeer. Ik nodig u uit dit alsnog te doen. U stelt "gegevens van een hulp leveren" Dat is heel iets anders dan wat op uw website te lezen valt: https://www.ikzoekhuishoudelijkehulp.nl/kosten   U zegt een match te hebben gevonden. Geen enkele van de aangedragen kandidaten voldeed aan mijn eis betrouwbaar. Kandidaten die niet terugbellen/mailen/of niet op komen dagen zijn niet betrouwbaar. Kandidaten die zwart willen werken al helemaal niet. Dus geen match. Maar iemand die alleen zwart wil werken kunt u met goed fatsoen toch geen "match" noemen? Het zou misschien op dit moment te ver gaan te stellen dat U zwartwerken faciliteert. Formeel: Ik betwist de vordering, u hebt tot nu toe geen match geleverd als omschreven op uw website. Ik wacht uw verdere berichten af. Hoogachtend, X On, Jan 2, 2020 at 3:28 PM info@ikzoekhuishoudelijkehulp.nl <info@ikzoekhuishoudelijkehulp.nl> wrote: Goedemiddag, Vervelend om te lezen. Echter bent u de bemiddelingskosten verschuldigd op het moment dat wij gegevens van een hulp leveren. U staat nu ook al sinds 24 november 2019 gekoppeld aan een hulp. De match heeft u niet afgewezen via uw account. U heeft inmiddels al 3 herinneringen en nu dus ook een aanmaning ontvangen. De factuur is geen vergissing en dient u tijdig te voldoen. Wij zijn helaas anders genoodzaakt deze door te zetten naar een incassobureau. Met vriendelijke groet,Marijannewww.ikzoekhuishoudelijkehulp.nlinfo@ikzoekhuishoudelijkehulp.nl Op 24-1-2020 om 15:21 schreef X: Beste, Helaas is het mij niet gelukt om via jullie diensten een hulp te vinden. Sterker nog, ik heb meerdere afspraken gemaakt met meerdere mensen. Ofwel deze mensen kwamen niet opdagen (meerdere keren), ofwel deze personen gaven aan zwart te willen werken. Ook is het gebeurd dat iemand kwam met nog twee dames die nauwelijks Nederlands spraken en kwamen poetsen met zijn tweeën en achteraf aangaven dat het niet via huishoudelijke hulp moest lopen. Dit was nogal intimiderend en onaangenaam. Ik voelde mij bedreigd en heb dit ook niet eerder bij jullie aangegeven daar deze personen weten waar ik woon. De mensen die jullie aanleveren lijken gedwongen te zijn om te solliciteren en allesbehalve gemotiveerd. Waar bestaat jullie screening precies uit? Het gehele proces van zoeken heeft hij mij veel tijd en daarmee ook geld (vrij genomen van werk en voor niets zitten wachten) gekost.  Inmiddels heb ik hulp gevonden via een briefje bij de supermarkt.  Ik neem aan dat het versturen van de factuur een vergissing is. Vriendelijke groet, On Mon, Jan 20, 2020 at 9:50 AM ikzoekhuishoudelijkehulp.nl <info@ikzoekhuishoudelijkehulp.nl> wrote: Beste X, Ondanks eerdere herinneringen hebben wij uw betaling van onze factuur van 29-09-2019 nog niet mogen ontvangen. Wij verzoeken u dan ook om het verschuldigde bedrag van €23,38 met kenmerk 152930 uiterlijk binnen 14 dagen over te maken naar ING: 52 63 063 (IBAN: NL26INGB0005263063) tnv Hulp-in-Huis te Enschede onder vermelding van kenmerk 152930.' Indien de betaling van de bemiddelingskosten werderom uitblijft, zullen wij de factuur uit handen geven aan ons Incassobureau. De incassokosten (40,- exclusief BTW) zijn in dit geval voor uw rekening. Betalen met iDEAL Met vriendelijke groet, Het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl info@ikzoekhuishoudelijkehulp.nl

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

We lichten de selectieprocedure graag toe. Er zijn in totaal vier controlemomenten: 1. Op het moment van inschrijven controleren wij de gegevens; 2. Op het moment dat er een aanvraag binnen komt, gaan wij op zoek naar een hulp aan de hand van gestelde eisen; 3. De hulp beslist zelf of hij/zij de aanvraag accepteert of niet, de hulp oordeelt hierbij in feite zelf of hij / zij aan de gestelde eisen voldoet; 4. Dit controlemoment ligt feitelijk bij u zelf op het moment dat u een kennismakingsgesprek hebt met de hulp. U kunt hierin zien of er een klik is.

Door uit Heel op 25-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Wat ben ik verrast door de service en snelheid om aan een huishoudelijke hulp te komen. Mijn gezin en ik hopen op een blijvende en prettige samenwerking. Uiteraard vooral met Theo, die bij ons werkt.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Wat fijn om dit te lezen; daar worden we blij van!

Door uit Beek op 24-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

In eerste instantie een mismatch maar deze werd onmiddellijk opgepakt en nu heb ik een topper!

Door uit Oss op 20-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Na 1 dag al iemand gevonden die ook al bij ons is geweest.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Super!

Door uit Veenendaal op 16-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Bizar en moet eerst een ster geven voordat het verzonden wordt ook weer bizar

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Het spijt ons te lezen dat het voorstellen van een hulp voor u te snel is gegaan. Wij nemen uw aanvraag als uitgangspunt en zoeken op grond hiervan een hulp. De hulp krijgt uw opdracht voorgelegd en kan reageren als hij of zij beschikbaar is. Op het moment dat de hulp niet aansluit gaan we graag met u in gesprek over een eventuele herformulering. We hadden u graag verder geholpen.

Door uit Uithoorn op 15-01-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Vlot geholpen en een prima hulp!

Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!

Vaste huishoudelijke hulp

We sturen je de gegevens van een hulp die aangeeft bij jou te willen werken. Jullie maken zelf afspraken wanneer en hoe vaak de hulp komt schoonmaken. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er telkens iemand anders bij je thuis komt. Een vaste huishoudelijke hulp weet na een tijdje precies hoe ze bij jou in huis moet schoonmaken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je schoonmaakster bij je past. Dan is het onmisbaar dat je altijd dezelfde hulp in huis hebt.

Gecertificeerde huishoudelijke hulp

Onze huishoudelijke hulpen hebben een schoonmaakcertificaat. Zodra hulpen zich bij ons inschrijven, volgen ze een training. Na het afronden van de training mogen ze als schoonmaakster (m/v) aan de slag. Bij deze training leren onze huishoudelijke hulpen de basis van het schoonmaken. Daarnaast leren ze bijvoorbeeld hoe ze hun gewerkte uren moeten factureren.

Fonds voor schade door de hulp

Wij bieden een uniek fonds voor schade. Het gaat hierbij om schade die is veroorzaakt door je huishoudelijke hulp tijdens het schoonmaken. Als je eigen verzekering de schade niet (volledig) dekt of als je eigen risico moet betalen, schakel je ons fonds in. Bij schade kun je bijvoorbeeld denken aan een afstandsbediening die van tafel is gestoten of een omgevallen spiegel.

Gratis nieuwe schoonmaakster (m/v)

Onze insteek is dat de huishoudelijke hulp lang bij je blijft werken. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin jouw schoonmaakster of schoonmaker eerder stopt dan verwacht. Wij gaan dan direct op zoek naar een nieuwe hulp. Hier betaal je geen extra toeslag voor, deze garantie is onderdeel van ons schoonmaakabonnement.