Ervaringen van onze klanten

Gemiddelde Score 7.4

Video Reviews


Heer of mevrouw

Heer of mevrouw

Heer of mevrouw

Heer of mevrouw van Alphen

Heer of mevrouw Van den Bergh

Heer of mevrouw Kuilman

Heer of mevrouw Westerweel

Heer of mevrouw Bessems
Laad meer ervaringen

Door uit Woerden op 09-05-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Zeer slecht)

Omschrijving site:

Klaarblijkelijk een abonnement voor een jaar aangegaan en dat terwijl er geen hulp is geleverd.... Iemand ervaring met het in beroep gaan hiertegen? Of moet Kassa worden ingeschakeld? Graag mailen naar checker@techie.com

Door uit Breda op 09-05-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Bijna voldoende)

Omschrijving site:

Ik wil het gaan ervaren,maar mijn inschrijving gaat niet goed. Help dit optelossen!

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Hoi Heleen, Als het goed is hebben we het probleem verholpen!

Door uit Bemmel op 04-05-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Zeer slecht)

Omschrijving site:

Ik heb naar een jaar nog steeds geen witte werkster maar je betaalt wel abonnement kosten. Ik zou zeggen niet doen

Door uit Dieren op 27-04-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Bij het afsluiten vind ik niet duidelijk genoeg dat je vast zit aan abonnementskosten voor een jaar lang, ongeacht of de bemiddeling slaagt of niet. Wanneer je daarover contact opneemt vind ik ze onvriendelijk. Bovendien gaven ze in het gesprek aan dat ze er ook niks aan konden doen als het aanbod kwalitatief slecht was. Dus ik heb veel geld betaald voor wat eigenlijk?

Door uit Zevenaar op 25-04-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Zeer slecht)

Omschrijving site:

Slecht

Door uit Haarlem op 07-04-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

C

Door uit Venlo op 07-04-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

Bij de 4e niet-deskundige en/of zich niet aan de afspraken houdende hulp was ik het zat en heb er verder geen energie in gestoken. De facturen voor die dienstverlening zijn uitstekend geregeld, je zou wensen dat dit bedrijf met dezelfde inzet de bemiddeling zou regelen: op tijd, betrouwbaar (facturen blijven komen) en punctueel (afschrijvingen lopen als een tierelier) Blij dat het er bijna opzit....

Door uit Weesp op 06-04-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Zeer slecht)

Omschrijving site:

In 1 jaar tijd 1x een hulp gehad die na 3x weer stopte.Verder is er niets gedaan met ons verzoek om iemand te vinden die Nederlands spreekt dit omdat mijn moeder op hoge leeftijd is en geen engels verstaat.Dus zowat een jaar weggegooid geld.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Hoi M, Jammer dat we niet naar wens geleverd hebben, we zullen kijken waar het fout is gegaan in het matchen en dit meenemen om onze dienst te verbeteren.

Door uit Zuidhorn op 03-04-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Ik schreef me in en er werd beloofd dat er gezocht zou worden naar een goede match. Toch is dat niet wat er gebeurt: kennelijk werd mijn oproep geplaatst waarop schoonmakers in mijn regio konden reageren. De 1e reactie verliep teleurstellend, alle actie om tot een kennismaking te komen moesten van mijn kant komen en uiteindelijk trok de kandidaat zich terug. Gelukkig kreeg ik al snel een nieuwe reactie, deze vrouw stelde voor telefonisch af te spreken voor een kennismaking en kon ook al snel aan de slag. Als een contact eenmaal is gelegd hoeft het bedrijf niet veel meer te doen als maandelijks het geld te innen. Als ik de reviews vooraf had gelezen was ik misschien niet met hen in zee gegaan, maar uiteindelijk heb ik nu wel een schoonmaakster. Het zou prettiger zijn geweest als er direct enkele personen zich hadden kunnen melden en ik daar op had kunnen reageren. Nu wordt kennelijk de mogelijkheid zich als schoonmaker aan te bieden direct na de 1e gestopt. Zo kunnen er al gauw enkele weken voorbij zijn voordat je iemand hebt gevonden, maar je hebt al wel je inschrijfgeld betaald.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Hoi Margriet, Bedankt voor je review. We zullen je verbeterpunten meenemen om onze dienst te verbeteren.

Door uit Beekbergen op 31-03-2022

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Ik had mij ingeschreven voor een huishoudelijke hulp, maar kon geen contact krijgen met de voorgestelde hulp. Dit doorgegeven en mijn klacht is opgelost.

Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!

Vaste huishoudelijke hulp

We sturen je de gegevens van een hulp die aangeeft bij jou te willen werken. Jullie maken zelf afspraken wanneer en hoe vaak de hulp komt schoonmaken. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er telkens iemand anders bij je thuis komt. Een vaste huishoudelijke hulp weet na een tijdje precies hoe ze bij jou in huis moet schoonmaken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je schoonmaakster bij je past. Dan is het onmisbaar dat je altijd dezelfde hulp in huis hebt.

Gecertificeerde huishoudelijke hulp

Onze huishoudelijke hulpen hebben een schoonmaakcertificaat. Zodra hulpen zich bij ons inschrijven, volgen ze een training. Na het afronden van de training mogen ze als schoonmaakster (m/v) aan de slag. Bij deze training leren onze huishoudelijke hulpen de basis van het schoonmaken. Daarnaast leren ze bijvoorbeeld hoe ze hun gewerkte uren moeten factureren.

Fonds voor schade door de hulp

Wij bieden een uniek fonds voor schade. Het gaat hierbij om schade die is veroorzaakt door je huishoudelijke hulp tijdens het schoonmaken. Als je eigen verzekering de schade niet (volledig) dekt of als je eigen risico moet betalen, schakel je ons fonds in. Bij schade kun je bijvoorbeeld denken aan een afstandsbediening die van tafel is gestoten of een omgevallen spiegel.

Gratis nieuwe schoonmaakster (m/v)

Onze insteek is dat de huishoudelijke hulp lang bij je blijft werken. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin jouw schoonmaakster of schoonmaker eerder stopt dan verwacht. Wij gaan dan direct op zoek naar een nieuwe hulp. Hier betaal je geen extra toeslag voor, deze garantie is onderdeel van ons schoonmaakabonnement.