Ervaringen van onze klanten
Gemiddelde Score 7.4
Video Reviews
Heer of mevrouw
Heer of mevrouw
Heer of mevrouw
Heer of mevrouw van Alphen
Heer of mevrouw Van den Bergh
Heer of mevrouw Kuilman
Heer of mevrouw Westerweel
Heer of mevrouw Bessems
Door Ikke uit Maastricht op 03-12-2022
Dienstverlening site:
(Ruim onvoldoende)
Omschrijving site:
Eerste kandidaat belt eerst s nachts, na chatcontact zou ze de volgende avond bellen, maar helaas. Vervolgens de smoes dat ze dat wel geprobeerd had maar geen contact kreeg. Helaas is dat tegenwoordig snel zichtbaar als leugen. Tweede kandidaat zou naast italiaans ook engels en duits spreken, maar er was geen communicatie in die talen mogelijk, google translate voor een 80+ klant is niet echt ideaal. Toch geprobeerd maar het leek wel alsof ze zelfs haar eigen kamer nog nooit had schoongemaakt, stroperig traag en slecht schoonmaken en niet mee kunnen communiceren... Binnenkort poging 3...het doorschuiven van kandidaten gaat wel snel
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Hallo Ikke, Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met deze kandidaten, helaas zijn dit inderdaad punten waarop wij niet vooraf kunnen screenen. Wij zijn hierbij namelijk afhankelijk van de eerlijkheid en oprechtheid van de hulpen. Wij hebben inmiddels passende maatregelen getroffen tegenover deze hulpen, het is namelijk niet de bedoeling dat deze afspraken niet worden nagekomen. Wij hopen snel een geschikte kandidaat te vinden. Groet Hans
Door L uit Amersfoort op 17-11-2022
Dienstverlening site:
(Zeer slecht)
Omschrijving site:
Zeer slecht, de hulp(en) die aangeboden wordt, zijn nooit komen opdagen. Meisjes van 16 jaar worden voorgesteld, maar nooit iemand gezien. Waarschijnlijk fakemensen. 1 jaar vast zitten aan een abonnement en er niks voor krijgen. Diefstal/ oplichters/ geen contact!! Paar dagen later; krijg weer iemand toegewezen. Ik bericht diegene maar krijg wederom nul reactie. Net een mail gekregen of ik mijn recensie wil aanpassen omdat ze iemand hebben aangedragen. !!??
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Hallo Liana, Het is uiteraard erg vervelend als de kandidaten die wij voorstellen niet komen opdagen, alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij hebben inmiddels passende maatregelen getroffen tegenover deze kandidaten zodat wij dit op andere adressen kunnen voorkomen. Wij vinden het erg prettig dat u het netjes doorgeeft als de hulpen zich niet aan de regels houden. Wij hebben overigens een oplossing aangeboden en uw abonnement is inmiddels beëindigt, de mail die u heeft ontvangen ging over de passende oplossing. Indien u alsnog tevreden bent met de geboden oplossing kunt u altijd nog de review aanpassen. Groeten Hans
Door Clara M uit Brummen op 07-11-2022
Dienstverlening site:
(Ruim onvoldoende)
Omschrijving site:
Lees goed de voorwaarden. Een abonnement is voor een heel jaar! Dus heb je geen hh hulp meer nodig je blijft het abonnementsgeld door betalen. Voor mij betekent dat 4 maanden door betalen zonder hulp.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Bedankt voor je review. Vervelend dat je ervaring met ons negatief is. Wij zijn continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren. En hoewel een negatieve review ontvangen nooit leuk is, zijn wij je wel dankbaar. Want hierdoor kunnen wij groeien en verbeteren. Wij zijn continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Een speciaal team test alle nieuwe ideeën uitgebreid, voordat we ze definitief doorvoeren. Is een idee een echte verbetering? Dan maken wij de wijziging definitief. Werkt het niet (goed genoeg)? Dan houden we het bij het oude of passen we het idee aan waardoor het wél werkt. Klachten of feedback kun je daarom ook het beste doorgeven via www.hulp-in-huis.nl/feedback. Dan komt het direct bij ons terecht. Als wij een klacht ontvangen, doen we er alles aan om een passende oplossing te vinden. Maar daarvoor is het wel belangrijk dat we vroegtijdig op de hoogte zijn van de klacht. Veel klachten belanden jammer genoeg eerst op reviewsites zoals deze. Nog voordat hierover contact met ons is geweest. Er is vaak al veel frustratie ontstaan bij de klant. Dat merken we ook bij jouw review,Clara. Dit had voorkomen kunnen worden als je eerder contact met ons had gezocht. Dat kan nu alsnog via www.hulp-in-huis.nl/feedback. Laten we contact hebben en samen tot een goede oplossing komen. Ik hoor graag van je! Groet, Elise
Door Angela Poppelaars uit Teteringen op 10-10-2022
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Ik had heel graag een hulp gevonden, via de site aangevraagd, er komt een naam van iemand die bij ons wil komen werken en vervolgens komt er meteen een rekening! Helaas reageert deze persoon niet op mijn berichten, mail en ook niet op mijn telefoontjes. Het zelfde probleem met de volgende personen. Nu 6 personen gereageerd die allemaal toch niet kunnen of willen. Ik ga echt geen maandelijks abonnement betalen voor een hulp die helemaal niet reageert en ook helemaal niet beschikbaar lijkt te zijn. Meteen het abonnement opgezegd. Op het probleem wat ik meld wordt verder niet ingegaan. En nu blijkt dat ik nog een jaar aan dit abonnement vast zit zonder ook maar 1 hulp gehad te hebben.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Hallo Angela, Wij begrijpen dat het erg vervelend is als de voorgestelde kandidaat de afspraken niet nakomt, echter hebben wij hier geen invloed op omdat de kandidaten niet bij ons in dienst zijn. Wij hebben inmiddels een oplossing aangeboden voor de vervelende ervaring en hebben uw abonnement beëindigt. Het probleem dat u heeft gemeld word intern beoordeeld, wij zullen op basis daarvan bekijken hoe wij dit kunnen verbeteren in de toekomst. Groeten Hans
Door Esg uit Hapert op 29-09-2022
Dienstverlening site:
(Zeer slecht)
Omschrijving site:
Let op. Wanneer je n hulp krijg aangewezen. Voordat die überhaupt komt opdagen... zit je aan n abb vast. Wanneer je dis geen contact krijgt van n hulp zit he vast aan n abb en blijven ze mailen om te betalen. Voor geen diensten betaal je toch niet? Ik beveel dit bedrijf niet aan. Hulpen reageren niet of komen niet op de gemaakte afspraken. Dan zie je af van deze dienst. Maar bedrijf verplicht je om te betalen... Niet normaal
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Hallo Esg, Dit staat duidelijk vooraf vermeld in onze werkwijze en voorwaarden. Het abonnement start zodra wij een kandidaat aan u hebben voorgesteld. Mocht deze kandidaat niet bij u komen werken of mocht de hulp zijn/haar werkzaamheden binnen een jaar beëindigen (gezien vanaf eerste keer dat wij u een hulp hebben voorgesteld), dan zoeken wij een nieuwe hulp voor u, dat is allemaal onderdeel van uw abonnement bij ons. Gedurende de looptijd van uw abonnement bij ons, kunt u ons zo vaak u wenst de opdracht geven om vervangende hulp voor u te zoeken. Als je geen contact krijgt kun je een vervangende kandidaat aanvragen. Als er 1 hulp niet reageert betekend dit niet automatisch dat wij geen kandidaten beschikbaar hebben voor uw opdracht. Als geen enkele voorgestelde kandidaat voldoet aan uw eisen en/of onze voorwaarden kunt u uiteraard kosteloos annuleren en zullen wij meedenken met een oplossing. Zoals in uw geval reeds gebeurd is. Het is wel jammer dat u deze oplossing niet heeft vermeld in uw review Groeten Hans
Door Annelies van Hees uit Wassenaar op 28-09-2022
Dienstverlening site:
(Voldoende)
Omschrijving site:
De huishoudelijke hulp waarmee de match was en die is ingedeeld is niet op komen dagen. Best ongemakkelijk en zonde van de energie. De organisatie heeft de factuur wel geannuleerd en Binnen 14 dagen kon ik nog van het online gesloten abonnement af.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Hoi Annelies, Bedankt voor uw review, alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Wij kunnen echter geen verantwoordelijkheid dragen over de keuzes van een kandidaat omdat wij geen werkgever zijn. Wij hopen op uw begrip daarvoor. Groeten Hans
Door Lommers uit Amsterdam op 13-09-2022
Dienstverlening site:
(Zeer slecht)
Omschrijving site:
Slechte en onbetrouwbare hulpen. Je zit direct vast aan een jaarcontract als je even niet oplet. Zou even goed nadenken voor je hier een abonnement afsluit.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Wij betreuren dat deze ervaring heeft gehad met onze dienstverlening, wij doen namelijk altijd ons best om betrouwbare kandidaten voor te stellen. Helaas hebben wij hier niet altijd invloed op, wij vernemen het graag als dit voorkomt zodat wij de hulpen hierop kunnen aanspreken en eventueel passende maatregelen kunnen treffen.
Door Yvette uit Doetinchem op 10-09-2022
Dienstverlening site:
(Zeer slecht)
Omschrijving site:
Niet doen! De "voordelen van ons schoonmaak abonnement" zoals op de website staat omschreven is een aanfluiting. Een briefje in de supermarkt doet bijna nog meer.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Wij betreuren dat u deze ervaring heeft met onze dienstverlening, wij proberen namelijk altijd een betrouwbare kandidaat voor te stellen die ook daadwerkelijk wit wil gaan werken. Helaas hebben wij hier niet altijd invloed op, bij een briefje in de supermarkt heb je overigens helemaal geen invloed op het wit werken van een kandidaat. Zwart werken is echter in Nederland bij wet verboden vandaar dat wij een manier aanbieden waarin wij kunnen garanderen dat de kandidaten wit werken vanwege het facturatiesysteem dat wij hanteren, indien achteraf blijkt dat de hulp deze intentie niet heeft vernemen wij dit graag zodat wij passende maatregelen kunnen treffen tegen deze kandidaat.
Door Kempers uit De Rips op 08-09-2022
Dienstverlening site:
(Zeer slecht)
Omschrijving site:
Na een jaar is er nog steeds niemand gevonden. Eens in de zoveel weken een mail dat ze nog steeds aan het zoeken zijn. Ik vraag mij af waar ik sta op de lijst.
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Bedankt voor uw review, het is jammer dat u ons hier niet zelf eerst direct over benaderd heeft. Wij hadden dan namelijk de situatie uit kunnen leggen aan u. Wij hebben helaas nog niemand kunnen vinden die voldoet aan uw eisen en criteria maar blijven wel doorzoeken tot dat wij iemand hebben gevonden. Indien u wenst te stoppen met zoeken dient u dit zelf aan te geven.
Door Mariska uit Zevenhuizen op 07-09-2022
Dienstverlening site:
(Slecht)
Omschrijving site:
Maken beloftes niet waar
Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:
Wij betreuren dat u blijkbaar niet op de hoogte bent geweest van de voorwaarden die u heeft geaccepteerd. Wij hebben namelijk exact geleverd wat wij vooraf duidelijk aangeven te zullen leveren, gegevens van een kandidaat die bij ons aangeeft beschikbaar te zijn en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Wij betreuren dat u dit niet gelezen heeft of niet duidelijk voor u was. U geeft ons een opdracht en wij leveren zo vaak u wenst nieuwe kandidaten, wij hebben u zelfs een tegemoetkoming aangeboden toen u aangaf er vanaf te willen ondanks dat dit niet volgens de overeenkomst is.
Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!
Geniet ook van het gemak van een huishoudelijke hulp (m/v) in huis
Net als 14.732 andere huishoudens
De voordelen
- Jij hebt altijd een gemotiveerde hulp
- Je beslist na 3 maanden of de hulp blijft of gaat
- De eerste 3 maanden heb je een hulp voor €15 p/u
- Vanaf dag 1 recht op het fonds bij schade door de hulp
Na 3 maanden een goede hulp gevonden?
- Wij verlagen het abonnement naar €9,95 p/mnd
- Jij betaalt jouw schoonmaaktopper €18 p/u
- Jij hebt altijd een schoon en fris huis
Vaste huishoudelijke hulp
We sturen je de gegevens van een hulp die aangeeft bij jou te willen werken. Jullie maken zelf afspraken wanneer en hoe vaak de hulp komt schoonmaken. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er telkens iemand anders bij je thuis komt. Een vaste huishoudelijke hulp weet na een tijdje precies hoe ze bij jou in huis moet schoonmaken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je schoonmaakster bij je past. Dan is het onmisbaar dat je altijd dezelfde hulp in huis hebt.
Gecertificeerde huishoudelijke hulp
Onze huishoudelijke hulpen hebben een schoonmaakcertificaat. Zodra hulpen zich bij ons inschrijven, volgen ze een training. Na het afronden van de training mogen ze als schoonmaakster (m/v) aan de slag. Bij deze training leren onze huishoudelijke hulpen de basis van het schoonmaken. Daarnaast leren ze bijvoorbeeld hoe ze hun gewerkte uren moeten factureren.
Fonds voor schade door de hulp
Wij bieden een uniek fonds voor schade. Het gaat hierbij om schade die is veroorzaakt door je huishoudelijke hulp tijdens het schoonmaken. Als je eigen verzekering de schade niet (volledig) dekt of als je eigen risico moet betalen, schakel je ons fonds in. Bij schade kun je bijvoorbeeld denken aan een afstandsbediening die van tafel is gestoten of een omgevallen spiegel.
Gratis nieuwe schoonmaakster (m/v)
Onze insteek is dat de huishoudelijke hulp lang bij je blijft werken. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin jouw schoonmaakster of schoonmaker eerder stopt dan verwacht. Wij gaan dan direct op zoek naar een nieuwe hulp. Hier betaal je geen extra toeslag voor, deze garantie is onderdeel van ons schoonmaakabonnement.