Ervaringen van onze klanten

Gemiddelde Score 7.4

Video Reviews


Heer of mevrouw

Heer of mevrouw

Heer of mevrouw

Heer of mevrouw van Alphen

Heer of mevrouw Van den Bergh

Heer of mevrouw Kuilman

Heer of mevrouw Westerweel

Heer of mevrouw Bessems
Laad meer ervaringen

Door uit Eindhoven op 02-02-2021

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

nog te vroeg voor een beoordeling

Door uit Borger op 01-02-2021

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Ruim voldoende)

Omschrijving site:

Snel een fijne hulp gevonden

Door uit Eindhoven op 01-02-2021

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

de eerst was goed maar ze kon alleen maar Engels dus daar had ik niets.Aangezien ik geen Engels spreek .de dag er na was er al een ander die is geweest en bevalt goed .

Door uit Oosterbeek op 26-12-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Onvoldoende)

Omschrijving site:

Vooralsnog niet ok

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Vervelend om te lezen dat de profielen niet kloppen met de personen die wij aan u hebben voorgesteld. Uiteraard is dit niet onze werkwijze. Zou u contact met ons willen opnemen via de mail? Dan lossen we dit graag met u op doormiddel van een goede hulp.

Door uit Prinsenbeek op 16-11-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Onvoldoende)

Omschrijving site:

Ik heb pech gehad met de hulpen die uiteindelijk toch niet beschikbaar blijken te zijn. Uiteindelijk toch tot een oplossing gekomen met het bureau van ik zoek een huishoudelijke hulp.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Bedankt voor uw review.

Door uit Broek op Langedijk op 17-10-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Zeer slecht)

Omschrijving site:

Let op, je krijgt geen geschikte hulp, zoals ze beloven. Met sturen van gegevens zit je vast aan een abonnement. Dat dit een onervaren, niet Nederlands sprekende incapabele hulp is, is standaard. Dus voordat je hierachter bent gekomen zit je al vast aan € 29,95 en abonnement kosten. Als eis Nederlands sprekende hulp hielp ook niet. Je krijgt gegevens en dat is de dienstverlening. Ondanks je eis, spreekt ook deze geen Nederlands en slecht Engels met 1 week werkervaring. Je betaald een abonnement voor garantie van niets... Je krijgt een aanbod om het abonnement af te kopen. Zet je rechtsbijstand erachter is mijn advies als je dit te laat leest.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

We betreuren het dat wij geen geschikte kandidaat voor u hebben kunnen vinden. Wij zoeken altijd een hulp met de door u opgegeven eisen en wensen. Soms kan het wat langer duren voor dat we een hulp voor u hebben. Uiteraard kunt u ook aanvullende eisen en wensen stellen aan uw aanvraag. Het laatste controle moment ligt dan ook bij u zelf. Wij werken met een abonnementsvorm van een jaar. Onze hulpen geven zelf aan beschikbaar te zijn en aan de eisen te voldoen. Mocht er geen klik zijn zoeken wij graag een nieuwe kandidaat.

Door uit Groningen op 01-10-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Zeer slecht)

Omschrijving site:

Slechts éénmaal een Whatsapp van iemand die mijn naam niet kon spellen, daarna heeft men niets voor mij gedaan .. Tot ik een brief van Bos Incasso in de brievenbus vond. Of ik maar even €29,95 plus €40,- incassokosten wilde betalen. Een fiks bedrag voor een appje! Dit zijn oplichters!

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Wij vinden het vervelend dat er onduidelijkheid is over onze factuur en wij begrijpen uw standpunt. Onze factuur heeft echter betrekking op het leveren van gegevens van een kandidaat. Dit is de reden dat u de factuur ontvangt na de eerste keer dat u gegevens van een kandidaat heeft ontvangen. Mocht deze kandidaat niet bij u komen werken of mocht de hulp zijn/haar werkzaamheden binnen een jaar beëindigen (gezien vanaf eerste keer dat wij u een kandidaat hebben voorgesteld), dan zoeken wij kosteloos een nieuwe kandidaat voor u. Dit is de garantie die wij u bieden. Kortom: de factuur is gebaseerd op de eerste gegevenslevering van ons, niet op de huishoudelijke hulp in kwestie. Wij berekenen een instaptarief voor het jaar abonnement van €29,95. De hulp betaalt u standaard €12,50 per uur. U betaalt €8,99 maandelijks voor ons abonnement. U kunt dan ook contact opnemen met Bos incasso.

Door uit Veghel op 23-09-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Zeer slecht)

Omschrijving site:

Geen hulp gevonden, toch abonnementskosten ondanks de belofte op de site dat de abonnementskosten pas ingaan wanneer er een passende match gevonden is qua hulp.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Wij vinden het vervelend dat er onduidelijkheid is over onze factuur en wij begrijpen uw standpunt. Onze factuur heeft echter betrekking op het leveren van gegevens van een kandidaat. Dit is de reden dat u de factuur ontvangt na de eerste keer dat u gegevens van een kandidaat heeft ontvangen. Mocht deze kandidaat niet bij u komen werken of mocht de hulp zijn/haar werkzaamheden binnen een jaar beëindigen (gezien vanaf eerste keer dat wij u een kandidaat hebben voorgesteld), dan zoeken wij kosteloos een nieuwe kandidaat voor u. Dit is de garantie die wij u bieden. Kortom: de factuur is gebaseerd op de eerste gegevenslevering van ons, niet op de huishoudelijke hulp in kwestie. Wij berekenen een instaptarief voor het jaar abonnement van €29,95. De hulp betaalt u standaard €12,50 per uur. U betaalt €8,99 maandelijks voor ons abonnement. Wij blijven graag voor u zoeken tot de perfecte kandidaat bij u aan de slag gaat!

Door uit Schalkwijk op 20-08-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Zeer slecht)

Omschrijving site:

Geen hulp gevonden, die voldoet aan onze wensen, wel de bemiddelingsfee moeten betalen en dan ook nog een jaar lang lid blijven! Het voelt als oplichterij! Meerdere malen getracht in contact te treden om te proberen om een oplossing te vinden, ze nemen niet de telefoon op en bellen niet terug! Inmiddels na verschillende weken zelf een andere oplossing gevonden, maar volgens hen ben ik nog steeds aan deze 'service' gebonden! ONFATSOENLIJK! GA ER NIET MEE IN ZEE!

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienst. Wij hebben u een mail gestuurd om samen tot een oplossing met u te komen. Bedankt voor uw review.

Door uit Gemert op 03-07-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Bijna voldoende)

Omschrijving site:

Machtsmisbruik

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekhuishoudelijkehulp.nl:

Wij komen graag met u in contact omtrent uw review. We schrikken er namelijk nog al van daar waar wij zo veel mogelijk klanten naar tevredenheid willen helpen.

Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf je dan nu vrijblijvend in!

Vaste huishoudelijke hulp

We sturen je de gegevens van een hulp die aangeeft bij jou te willen werken. Jullie maken zelf afspraken wanneer en hoe vaak de hulp komt schoonmaken. Je hoeft dus niet bang te zijn dat er telkens iemand anders bij je thuis komt. Een vaste huishoudelijke hulp weet na een tijdje precies hoe ze bij jou in huis moet schoonmaken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat je schoonmaakster bij je past. Dan is het onmisbaar dat je altijd dezelfde hulp in huis hebt.

Gecertificeerde huishoudelijke hulp

Onze huishoudelijke hulpen hebben een schoonmaakcertificaat. Zodra hulpen zich bij ons inschrijven, volgen ze een training. Na het afronden van de training mogen ze als schoonmaakster (m/v) aan de slag. Bij deze training leren onze huishoudelijke hulpen de basis van het schoonmaken. Daarnaast leren ze bijvoorbeeld hoe ze hun gewerkte uren moeten factureren.

Fonds voor schade door de hulp

Wij bieden een uniek fonds voor schade. Het gaat hierbij om schade die is veroorzaakt door je huishoudelijke hulp tijdens het schoonmaken. Als je eigen verzekering de schade niet (volledig) dekt of als je eigen risico moet betalen, schakel je ons fonds in. Bij schade kun je bijvoorbeeld denken aan een afstandsbediening die van tafel is gestoten of een omgevallen spiegel.

Gratis nieuwe schoonmaakster (m/v)

Onze insteek is dat de huishoudelijke hulp lang bij je blijft werken. Er kunnen altijd omstandigheden zijn waarin jouw schoonmaakster of schoonmaker eerder stopt dan verwacht. Wij gaan dan direct op zoek naar een nieuwe hulp. Hier betaal je geen extra toeslag voor, deze garantie is onderdeel van ons schoonmaakabonnement.